NUFFNANG AD

Thursday, December 5, 2013

Musim Cuti Sekolah & Musim Hujan

Assalamualaikum. Haaa berkali lagi malas nak update Blog ni, sebab xda mood, sebab trend media sosial baru, sebab busy apa ntah. Banyak sangat benda nak citer, tapi ntahla, still looking space & time yang sesuai nak mengarang. Semoga suatu hari dibuka hati & semangat nak mengarang semula. Actually, baru balik dari travel ke pantai timur, terperangkap dalam gejala banjir sana sini yang buat jalan terputus. Family holiday yang dirancang hanya 2 hari 1 malam bertukar jadi 4 hari 3 malam. Masing-masing redha, semuanya Kuasa Allah Swt. Nampak sangat yang kita ni kecil je di sisi Nya, sila banyakkan muhasabah diri selepas ni. But, niat dah tercapai, nak bawa lil sis bercuti lepas habis SPM Exam. Cuma xdapat merasa mandi pantai, sebab hujan & angin kuat sana sini. Okies, ni dah panjang membebel, next time gua kongsikan lagi citer2 yang tertangguh-tangguh tu.

Nota: Jangan meredah banjir kalau kaki xpanjang.



2 comments:

Bitt (double IS) said...

kesahnya...tapi kat insta selalu update kan ;)

visit me :
http://bitttravel.blogspot.com
http://bittdoubleis.blogspot.com
http://bittbeautyrecipes.blogspot.com

;)

Unknown said...

Perkenalkan, saya dari tim kumpulbagi. Saya ingin tau, apakah kiranya anda berencana untuk mengoleksi files menggunakan hosting yang baru?
Jika ya, silahkan kunjungi website kami www.kumpulbagi.com atau www.facebook.com/kumpulbagi/ untuk info selengkapnya.

Di sana anda bisa dengan bebas share dan mendowload foto-foto keluarga dan trip, music, video, filem dll dalam jumlah dan waktu yang tidak terbatas, setelah registrasi terlebih dahulu. Gratis :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

NUFFNANG AD

Siapa Online?

MY YAHOO MESSENGER