NUFFNANG AD

Wednesday, May 4, 2011

Berkenaan hati

Assalamualaikum...

Ini adalah percubaan update blog guna telefon, ni baru nak belajar. Again blog gua lama dah tak diupdate. Yaa mmg busy kot diri ini.

Berbalik pada tajuk di atas, lately ni Orang di sekitar gua semua
Lara hatinya

1. Patah hati - putus cinta, cinta yang disemai tak capai target ( mcm buat sale plak)
2. Delima hati - haaa dua lelaki muncul dalam hidup, taktau mana nak pilih
3. Kecil hati - kekasih hati dia tak datang makan bersama bakal mertua
4. Berhati hati - takut nak buat keputusan, takut ada hati yang akan kecewa
5. Merajuk hati - segan nak jumpa dengan kawan2 opis lama, sebab dgr pelbagai fitnah ttg dirinya
6. Jaga hati - gua jaga hati mama gua, happykan mama selalu
Banyak betuikan hal yg berkaitan dengam hati. Haihhh dalam minggu banyak sangat citer yang aku dengar, kawan2, anggaplah itu semua dugaan untuk kita, agar kita jadi lebih tabah dan berjaya.life kita kalau takda cabaran , nanti takda benda nak dicite pada anak cucu Hadapi dengan senyuman dan apa2 berdoalah kepada Allah SWT.

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

NUFFNANG AD

Siapa Online?

MY YAHOO MESSENGER