NUFFNANG AD

Thursday, July 21, 2011

KARNIVAL BIOTEK JOHOR 1

Assalamualaikum WHT. Gua ni banyak je pergi event sana sini, cuma malas je nak update gambar dan cerita2 pasal journey gua tu, ni gua share sikit pasai event KBJ 2011 yang baru lepas, citer bergambar, hari ni emo sikit, nak pi dating dan makan sedap la...
Dah lama tak letak gambar gua yang blur. Ni letak la, sekarang gua suka pakai baju putih...Hehe...Nampak kan gua semakin putih. Masa ni baru sudah habis J-Robik pada pagi Sabtu, naik hilux okies...Duk 6 orang kat belakang.
Haa, nampak tak Aus Bom cuba amik gambar spender amoi masa ni, manakala En Zik tersenyum suka, dan Nazri Nadar maintain kacak, ni kami nak pi sarap ni, lapar okies.
Dorang ni bermain2 dengan induk siakap sambil nyanyi lagu "wahai induk, malam last kami goreng kau buat siakap asam limau garlic"...
Eleanur P/S: Kalau gua rajin, banyak lagi la gua upload gambar dan cerita...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

NUFFNANG AD

Siapa Online?

MY YAHOO MESSENGER