NUFFNANG AD

Wednesday, November 11, 2009

WORLD of CROCS

Beberapa bulan yang lepas, berkesempatan berkunjung ke Butik Crocs, saja jalan2 cuci mata, telinga, mulut. Sempat la amik gbr, masa kawan2 saya duk membelek2 kasut untuk diberi pada ibu bapa mereka.

Ini plak adalah perhiasan untuk dilekat kat lubang pada kasut2 anda, menambah seri kasut la kiranya dan pemakai akan lebih kelihatan comel jika memakainya dalam kuantiti yang banyak...hahaha.

Alasan, kenapa CROCS perlu menjadi kasut yang anda ingin pakai:
1. Lemah lembut, selesa, dan mantap di kaki anda
2. Kasut yang ringan, mudah terapung dalam air sungai...haha
3. Lubang udara, memberi keselesaan dan menyejukkan kaki



Kasut CROCS yang tergantung...yang ni mcm kasut nak pi jalan2 atau ke rumah kahwin sedara, fleksibel la pasal bukan hanya untuk aktiviti lasak je, tapi boleh juga untuk jalan2.

Panduan membeli dan memakai kasut jenama ini:

CROCS should not fit like other shoes

They should fit very loosely. The sizes of your foot should not really touch the sides of the shoe. Your toes should never make contact with the front of the shoe.
Turut disediakan juga CROCS untuk kaum wanita dan kanak-kanak

Waaaaa ini la himpunan kasut2 CROCS yang bermacam kaler dan warna, memudahkan mata kita untuk memilihnya, jadi, belilah ketika sale, beli 1 percuma 1 ke...best2. Bagi kawan2 di Selangor, ni alamat kedai dia kat
S51, 2nd Floor, AEON Bukit Tinggi Shopping Centre Klang. Pergilah beli, sebab musim melancong dah bermula, pasti bergaya kalau jalan2 pakai kasut ni.huhu


4 comments:

Hint PerihaL said...

weh, bukan ker salesman tu xkasi amek gambar?ko plak siap publish lagi...aku report kt Croc Jusco Bukit indah..siap la hang..

Yazid Husain said...

Jejaka Croc Pink beli di Singapore

en_me said...

lubang lubang tewww.. ehehe

Anak Kampung said...

wow...crodband tuh....

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

NUFFNANG AD

Siapa Online?

MY YAHOO MESSENGER