NUFFNANG AD

Wednesday, April 13, 2011

COLMAR TROPICALE with LOVE

Japananese Tea House. Takda apa2 pun kat sini. Dahla penat korang kena naik ke tempat ni. Curam tak ingat. Ciki Jepun yang gua harap2 kan pun takda, apek dengan pak Arab banyakla.
Mereka-meraka yang terlibat menjayakan program ini, btw, kami attend wedding gua punya 2 kupu kupu kazen dekat UIA, Gombak, jadi dah dekat tu yang pi naik ke Bukit Tinggi tu. Ohye, korang kalau nak pi, naik pukui 430pm ke atas, dapatlah potongan harga 50%. Entry Fee RM 12= jadi dapatla RM6 per pax. BTW, aku punya tiket pukui 415. Damn...Lepas dah beli baru dia bagatau. Haha
Ayin dengan Lin je rajin nak turun pergi tengok ikan koi dengan Swan. Jinak ok Swan2 di sini. Aku prefer pandang dari atas je.
Korang jangan mainla game2 dekat atas ni, mahai dan kadar korang nak menang adalah sangat tipis. Haha. Baik beli sate dari beli token (Ke sebab tangan aku yang tak lurus). Btw, barang2 kat atas ni mahai. Aiskrim yang biasanya RM1 tiba2 suddenly jadi RM3. Kelas kau Maria. Maybe harga tanah tinggi kot. Haa, itulah sedikit sahaja gambar2 yang ingin gua kongsikan sepanjang holiday famili gua ke Bukit Tinggi. Kritikal (Adik Gua ajak kami sekeluarga pergi Singapore, sebab dia dah ada passport. Apa Kes. Sayangi Keluarga Anda. Bye, jumpa lagi.

2 comments:

toyolkiut said...

ala..
pegi tak ajak TK pun..
jeles tau..

Anonymous said...

penah tdo sana 2 malam...rasa cam nak terjun dr hotel sbb boring giler..

mmg food dia mahal..
like u said la, harga tanah tinggi...


huhuhu~~

pesal suke sgt blur kan muke tuu? ish2..biasa nihhh

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

NUFFNANG AD

Siapa Online?

MY YAHOO MESSENGER