NUFFNANG AD

Tuesday, January 17, 2012

CONGRATULATION SIS & BRO

Hai All. Salam. Dah nak CNY ni busy plak. So, agak lambat nak wish kat My Bro n Sis sebab masing2 sukses dalam pelajaran. Untuk My Sis -  PMR hanya dapat 1B & 7A, tahniah sangat2, sebab kalahkan Abang Long dengan Abang Ngah. Dahla masa amik exam PMR hari tu, we all semua ke Kedah sebab My Bro ada Convocation. Memang sedih gila kot kena tinggalkan My Sis on her big Exam. Asal kol jer, nangis. But now, U dah buktikan yang U boleh buat, even kami takda kat sisi, tapi kami tetap ada kan bagi U semangat n dorongan. Really proud of U, Lil Sis. (Note: Abang Ngah nak bagi iPad, gua cakap xpayah, baik beli je wide lens takpun New Nikon 1 warna putih, boleh gua tumpang)
Sambut kejayaan My Sis dapat 1B&7A. My Bro, berjaya menghasut My Sis untuk masuk Asrama Penuh. Hope dapatla. Even Mama macam tak bagi je. Hehe. (Takpela, bagi shes experience duk jauh sikit dari family) - Theme Guy malam ni pakai Jersy, ingat nak belikan Ayin n Mama jersi juga la kan. Nota: Makan malam disponsor oleh si Baju Chelsea.
My Brother - Kritikal - Convocation - UUM, Kedah. Nampak tak bunga cantik tu, gua yang beli ok, dahla dapat lebih kuntum, bunga super cantik OKKK. Haihh, rasa berbaloi plak sebab nice with that aunty florist tu. My Bro - Ijazah Sarjana Muda Teknologi Media, now kuat kerja dan malas fikir bab kahwin.
Ini Saya - Attend Course - Hari sebelumnya kena sound oleh Motivator sebab dress code tak sesuai, messy, baju xkemas - Ewwwww - (Yerla sebab tak maklumkan, dah kata pakai kasual, gua pakai la kemeja n jeans je, kalau tau, mmg dah pakai smart2 dah, tapi takpela, maybe dia xpernah jmpa aku, and she judge from 1 meet tu je la...Sebab ada je masa gua nak men smart smart. Haha. (Nota: Saya macam kurus tiba2 dalam gambar ni, ada macam Aren Ajis tak?)
Btw, tahniah lagi nak ucap kat My Sis n My Bro atas kejayaan masing2. Nanti Abg belanja kita main air kat Philea Resort ek, (one fine day) Haha. Kalau penuh, kita pi je la jalan2 tepi pantai. Pastu malam kita boleh makan Ikan Bakar kat Umbai kan. Sayang la u All semua. Muah. Dah, gua ada meeting dengan Puan ni. Bye n Assalamualaikum.

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

NUFFNANG AD

Siapa Online?

MY YAHOO MESSENGER