NUFFNANG AD

Wednesday, May 13, 2009

BANGUNAN MATRADE



Tempat: Bangunan Matrade, Kat Jalan Duta ke
Tujuan: Kerja, sempena MIHAS 2009
Best: Mestilah best, pasal jumpa banyak orang
Keterangan:
1. Semasa nak mencari tempat MIHAS ni, kami punyalah sesat tak ingat, sebab ikut gps dlam henpon tu..."we calculating...in 250 turn left...adoiii...sesat sampai 4 kali...
2.malam tu mmg puas la tgk bandar KL
3.KL menjerit pun ada juga la
4.MIHAS, platform untuk traders mengetengahkan produk mereka, espsecially produk halal tu...
5. Kami pergi minum air mcm air tuttttt...yamseng yamseng...muka melayu je ramai kat booth istaf ni...maybe nak tgk keta ralli...haha...bottling dia maybe buat org takut nak beli...hehe

2 comments:

Yazid Husain said...

malt n beer tanpa alkohol eh. best tak?

myself said...

best..should try

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

NUFFNANG AD

Siapa Online?

MY YAHOO MESSENGER