NUFFNANG AD

Thursday, May 14, 2009

WAJAH MIHAS 2009



MIHAS: Every year, MIHAS hosts over 500 buyers and matches them with participants of MIHAS from Malaysia. During MIHAS 2008, this programme resulted in immediate sales of over RM185.3 million with over RM2.02 billion under negotiation.

VENUE: MECC Matrade Convention Centre

WHY: Ke sana sebab kami ada misi yang perlu dijayakan,misi sulit, sebagai duta selit mencari database company yang terlibat;cth "encik, kami akan adakan BIOJOHOR2009, sekiranya berminat, boleh isi form ini dan kami akan send detail kepada pihak encik"

oh ye,boleh kami dapatkan namecard encik, untuk kami hubungi nanti...thank you

itu la sedikit sebanyak mengenai kerja yang aku buat di MIHAS tu, interesting la juga, sebab aku dapat deal dgn ramai orang, dapat tambah kenalan dan pengalaman...
banyak juga la aku dapat database mengenai syarikat yang related dgn event aku tu...
kepada sapa2 yang berminat, boleh emel aku di biojohor@gmail.com...sure layan punya

3 comments:

Yazid Husain said...

hahaha

networking bertambah

Hint PerihaL said...

2 hari ko takde..rumah jadi cam sampah..hahaha..

ZaliHazali said...

takpe, aku suka pada roomate aku berdua, even dorg ure so gay...
anyway, selamat dtg ke taman skodeng
aktiviti baru malam minggu...kah kah

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

NUFFNANG AD

Siapa Online?

MY YAHOO MESSENGER