NUFFNANG AD

Wednesday, May 20, 2009

KEINDAHAN KURNIAAN TUHAN



TAJUK: KEINDAHAN KURNIAAN TUHAN

LOKASI: Kaki Gunung Jerai, Kedah Darul Aman
BERSAMA: Seorang rakan yang rumahnya di area ini...
TIME: Sekitar 6.30 petang la kalau tak silap
MAKAN: Nasi Goreng Ayam & Milo Ais

KETERANGAN LANJUT: Kepulangan ke rumah tok aku (nenek dalam loghat kedah) memberi aku kesempatan untuk bertemu rakan yang sudah beberapa bulan tidak ketemu...lalu diajak makan di restoren ni, katanya tomyam di sini sedap. sambil2 makan tu,matahari pun terbenam, maka terhasil la pancarannya seperti di atas, mungkin berlaku kerana terlindung awan..

KETERANGAN AKU: Moment macam ni jarang dapat aku jumpa...sangat sweet untuk ditonton bersama keluarga atau pun insan istimews

AKU SYORKAN: Hayatila keindahan kejadian tuhan...Alhamdulillah

4 comments:

Yazid Husain said...

wah. lama aq tunggu gambar ini keluar.

subahanallah

ZaliHazali said...

thank, sebab ente yang menarik ana lebih meminati dunia fotografi ni...
(lens kita yang gatal, bukan kita)
hehe...

Hint PerihaL said...

ni anak didik en.yazid jugak lani..

Anonymous said...

chantekkk..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

NUFFNANG AD

Siapa Online?

MY YAHOO MESSENGER