NUFFNANG AD

Tuesday, August 4, 2009

AURORA KE NI?


Ke langit subuh yang merah?
Anyone sila bantu...
blogger-emoticon.blogspot.comblogger-emoticon.blogspot.comblogger-emoticon.blogspot.com

Venue: Perjalanan ke tempat kerja, melalui bukit2 yang telah digondolkan
Time: 630 pagi isnin
Speedometer: 90km/j
Gadjet: Kamera Nikon warna hitam (saja nak eksen ni)
Kenapa ambil gambar ini: Sebab macam jarang sekali nampak langit subuh yang merah (ini
berikutan kalau hari cuti akan bangun menjelang mentari kuning di kepala...haha)
Indahnya alam ciptaan tuhan...Hargai setiap detik yang ada itu, maka akan terukir senyuman di bibir setiap insan yang tahu menghargai...
blogger-emoticon.blogspot.comblogger-emoticon.blogspot.comblogger-emoticon.blogspot.com

Manakala ini adalah bunga yang sangat comel...sangat cantik dan ia kecil sebenarnya...
tumbuh di belakang opis, warna kuningnya dilatari dengan kehijauan rumput...sangat sweet
sangat sesuai untuk lepak2 bersama geng berkahwin...hehe...

so, sempena dah ada kamera hitam ni, akan rajin amik gbr2, untuk dipublish...
gbr orang2, gbr pokok2, gbr makanan2, gbr peristiwa2 dan mcm2 lagi la...

p/s: apa yang penting, hayati keindahan alam kurniaan tuhan...

Dialog 1

En Wan: Li, pinjam jap kamera ko
Saya: Nah ambikla...pakai aje sampai habis kodak...
En Wan: Klik, klik, klik, (klik bermaksud macam sedang amik gbr, gbr dinding, pokok pinang, tangki ikan keli, dan lain)
Saya: Waa, mcm pro, bagus bagus...aik mana gbr2 nyer...
En Wan: Aku eksen je li, tak amik pun...hahahahahahaaha

15 comments:

Hint PerihaL said...

aku mmg nk beli satu..xjd ah simpan duit nk wat tunang..baik aku laburkan utk diri sendiri dari memikirkan benda yg sukar dicapai..

kucingorengemok said...

"pakai je sampai abis kodak" hehehe... ye, langit tu cantik sungguh, kagum!

myself said...

jawapan en hint telah berubah setelah malam semalam yer...
sila teruskan dengan idea untuk bertunang...
biarlah aku bernikon keseorangan...

myself said...

"pakai je sampai abis kodak"
KOG, bermaksud, pakaila selama mana yang anda mahu...sebab takkan habis kodaknya...

ohye, ada satu warung di pekan simpang renggam yang penuh dgn pelanggan di tepi jalan, warung yg sgt old skool tapi customersnya..wooowwoo
akan buat liputan bila ada kesempatan

~~DucKneSs~~ said...

wa...nak beli jugak..tapi himpunan duet maseh kecik sket dari busut semut di belakang rumah ni..duet syiling lak tuh..haih~~

btw,langit camtuh memang biasa dilihat pepagi..tapi aku pon dah lama tak menghayati panorama tu..asek ter'hayati' panorama terik sang mentari ja..

Hint PerihaL said...

Wink~~ Hati goyah...apa2 statement pon boleh kuar..statement diatas scr rasmi aku tarik blk..secara terhormat..bukak buku baru untk kali yg kberapa nth... =]

shayra hint said...

hoit, cantik giler. esk aku bangun 6.30 gak arr..

1)bunga warna kuning + rumput hijau memang cantik sebab hijau+kuning = kedah...

2)simpan kodak ko untuk amik gambar aku pulak. tak cukup kodak nnt aku bli 4 gulung. haha~

ف wildchild ۞ said...

terasa nak beli gak kamera. tapi dah ramai ah pakai. beli videocam lak nak?

myself said...

duck:
ko cepat2 la kumpul duit dan beli kamera hitam...boleh kita kumpul dan amik gbr ramai2...sweet seh...

myself said...

Hint:
tetapkan hala tujumu, kahwin lambat sikit pun takpe, kalau bujang bolehla kita amik gbr panorama waktu tengah malam...
best woooo

myself said...

shayra hint:
pemandangan itu hanya ada di jalan Renggam-Kluang,
kalau nak tgk sila datang ke rumah mama yer...
ulang, rumah bawa, somebody please bring this girl

myself said...

wildhild:
videocam is ok juga...
tapi mcm agak terbatas la
tapi, kalau nak beli, makesure dia punya kuasa untuk take pic adalah best juga

Yazid Husain said...

nice

hint bila lagi

~~DucKneSs~~ said...

ko doa2 la semuga 'busut' duet aku nih cepat membesar...

kekadang rasa cam nak mintak tolong doremon untuk cepatkan sket pembesaran dia..haih~~

shayra hint said...

aku bukan taknak gi.
aku takut nnt mak ko berkenan kat aku..

haha~

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

NUFFNANG AD

Siapa Online?

MY YAHOO MESSENGER