NUFFNANG AD

Thursday, September 23, 2010

SYAWAL 2010 AKU dan KELUARGA

Assalamualaikum…Selamat Hari Raya, demam masih tak elok, selesema, tapi aku memang degil, makin tak sedap badan, makin la aku minum ais. Sori, gua memang tak geti nak minum milo panas ok…Haha. Syawal kali ni memang meriah, mungkin sebab masing-masing dah besar, aku pun dah keje. Pastu ramai sedara mara mama datang, jalan ke sana ke mari. Jadi, memang happy la. Dengan itu gua sharekan sedikit gambar dan cerita Raya gua pada kali ini.

Foto: Gambar sekeluarga. Syukur dikurniakan famili yang gumbira.Adik aku seorang photographer yang jauh lagi hebat.
Gambar sekeluarga, kami memang 5 beranak je…yang lain2 tu kucing kami, ada 4 ekor. Sebagai makluman, kawan aku cakap, kaler baju ni warna brezze.Hehe. Aku cakap coklat turquoise. Baju ni aku yang sponsor, beli kat Jakel Jalan TAR. Encik Feros tu yang tolong guntingkan kain aku ni…Haa, dahla dapat penjimatan RM10 untuk semester kain ni. Aku beli sebanyak 14 meter. Jadi, sila teka berapa meter sorang dapat untuk pembikinan baju raya coklat turquoise aku ini.?

Foto: Fokus pada mata gua yang berwarna hazel tu.Eh. Charming Brown.
Haa, tengok mata MAK. Itu namanya CONTACT LENS warna HAZEL. Kaler mata haruslah kena dengan tema baju Raya gua beb. Plink Plink (Bunyi mata berkedipan). Berikut Komen2 Membina yang gua terima setelah Extreme Mak Over didedahkan:
1.    Hasmalinda: Abang, tak kena la abang, xsesuai dengan muka abang.
2.    Fairul Errol: tak ku sangka... mcm juling dah aku tgk (ni gua paste dari gambar FB yang dia komen)
3.    Hazlin Hassan: Mata abang sepet la tak kena langsung. Pelik je (Tapi tetap menyokong dengan mengambil gambar2 aku ber contact lens)
4.    Norashida: Haaahaaa, dah macam S Jibeng. Dahla awak, buang je, takpun bagi saya
5.    Hafis Mohd Jais (Lelaki Baik): Dia tak cakap, sebab dia ketawa terbahak-bahak (Hampeh)
6.    AS: Dia ni je puji aku, u look great in hazel (amik hati ke jujur ni AS)haha
Haha. Bukan apa, gua kepingin nak pakai contact lens, sebab dari tingkatan 4 dah pakai spek, mata dah ada eye bag u know. Haha.
Foto: Gua suka gambar ni. Nak send ke Pertandingan Keluarga Bahagia
Manakala ini gambar yang paling aku suka dalam banyak2 gambar raya…hehe. Sungguh spontan dan mendapat komen yang pelbagai. Kiranya macam ada dialog la dalam citer ni…Gua suka tengok mama gua dalam jubah-jubah beliau. Mama tak payah la pakai baju kurung, pakai jubah je senang.hehe. Itulah, serba sedikit gambar sepanjang raya gua, nanti kalau rajin akan kaver lagi.
Eleanur P/S: Erm, hari ni besh…Petang ni ada open House Rumah Pika. Pika jangan sedih yer, sebab Abang Camaro takda. Abang Jai Ho kan ada.

1 comment:

Anonymous said...

from pika : sy bawu baca...x de nk eran lah c mashimaro tu...dh la pen***...bkn taste sy~!!
bff en.zali okeh..hahaha...=p

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

NUFFNANG AD

Siapa Online?

MY YAHOO MESSENGER