NUFFNANG AD

Tuesday, June 23, 2009

Salam Tag dari Diyabest dan Zizi



Selamat menjawab soalan dalam Bahasa Malaysia!

TAG 1
Bekas kekasih saya adalah : Takda, mcm mana nak jawab yer...
Saya sedang mendengar : We made you...eminem (maaf lagu ni lagu BI)
Mungkin saya patut: Balik dari rembau dan terus berjumpa Mama...sebab dah lm tak jumpa (4hari)
Saya suka : Kucing...menjadikan saya penyayang orangnya.
Sahabat-sahabat baik saya : Ada macam2 karekter dan best.
Saya tak paham : Apa itu Calculus? Boleh bantu?
Saya kehilangan : Duit gaji apabila terlebih membeli belah
Ramai yang berkata : Cemburu tandanya sayang. bukan caring tandanya sayang ke? (caring dalam BM ialah amik berat)...sori2
Makna nama saya : Dari dulu lagi?.
Cinta itu adalah : Tanya pada hati, dan ketawa.
Di suatu tempat, seseorang sedang : Sms saya dah makan ke belum.
Saya akan cuba : makan malam atas kapal.
Ayat SELAMANYA membawa maksud : berpanjangan harap ada pengakhiran yang mengembirakan.
Telefon bimbit saya : Oren daaa.
Bila saya terjaga dari tidur : Tengok jam, adakah itu waktu yang sesuai untuk bangun"
Saya paling meluat apabila : seseorang itu tak kemas...hahaha.
Pesta/Parti adalah : bagus kiranya ada buih.
Haiwan yang paling comel yang saya pernah temui ialah : Anak Shiro.
Peringkat umur yang paling menyeronokkan bagi saya ialah : Kanak2.
Hari ini : Hari Selasa.
Malam ini saya akan : Makan malam di Seremban 2.
Esok pula saya akan : Mempamerkan diri si SMT Dato Lela Maharaja di Rembau.
Saya betul-betul inginkan : Makan Malam yang gembira dan saya akan ketawa bila ingat makan malam tu
Ketika anda lihat wajah anda di hadapan cermin pagi ini : Yeaay bebas akne
Pusat membeli-belah atau arked permainan : Pusat membeli-belah.
Makanan Barat atau Jepun : Barat. Sama macam suka tengok filem dari sana
Bilik yang terang atau gelap: Gelap.
Makanan segera adalah : Seminggu sekali masa belajar.
Ayat terakhir yang anda katakan pada seseorang? Jom main PES.

TAG2
Apakah perasaan anda sekarang? Badan penat.
Saya nak makan? Nasi Ayam Mama.
Saya tak suka? Keadaan bersepah.
Impian saya? Makan malam yang ada ketawa.
Haiwan yang saya tak suka? Kalau takda?.
Saya harapkan? Makan Malam lagi.
Jika boleh putarkan masa? Saya akan belajar memasak.
Saya pada 10 tahun akan datang? Stabil dan berkahwin.
Handphone saya adalah sebuah? Nokia yang biasa je omm
Saya pernah bercinta sebanyak? 43 kali?.Haha run
Kawan-kawan saya? Sangat baik. dan memahami saya
Pernah dikhianati? Kurang ingat
Apa yang hendak anda lakukan terhadap orang yang mengkhianati anda? Suruh dia rasa perasaan dapat makan malam yang ketawa.
Siapa yang anda nak Tag? Hint, Yazid, Thumbelina, Cats, KucinOG, #
ZaHiRaH-Life's In Pink, ST, Hanna..sila jawab yer
DALAM BAHASA MELAYU KITA YER

9 comments:

shayra hint said...

tag ko mmg mencabar untuk dijawab.. pandai ko eh.. (T_T)

~C.I.K~Z.I.Z.E.E~ said...

haha...
Bagus..
Bahasa ibunda..

myself said...

ala org forward...
sila jawab yer mereka3 yang terpilih
selesakan diri anda untuk menjawabnya
tq

ms. diya said...

kamu mengelat la. kelihatan tidak sepenuhnya dalam bahasa melayu. :P

Hint PerihaL said...

aku cuba!!!!

Mansuh PPSMI!!

kucingorengemok said...

adakah itu satu penjimatan, minum air teh o ais dlm botol? eh... nama aku ada ke? purak² pengsan.

Yazid Husain said...

alama terkena pulak

OpiYa OneL said...

Awk tulis tak fully Bahasa Melayu la.. (Means, Bahasa Melayu adalah seperti 'Tidak ada' bukan 'Takda'. Butul tak Diya??? Heeehee..

ms. diya said...

betul piya. boleh jadi guru bahasa ni.. hehhee

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

NUFFNANG AD

Siapa Online?

MY YAHOO MESSENGER