NUFFNANG AD

Wednesday, August 18, 2010

MENGHAYATI BULAN RAMADHAN SAYA



Keterangan Gambar: Ini Udang Goreng. Cadangan Untuk Para Penggemar Udang.

Ramadhan Juga Dikenali Sebagai Sahrun Mubarak Bermaksud Bulan Yang Penuh Dengan Keberkatan

Sempena Ramadhan Yang Mulia Ini, Kita Umat Islam Dituntut Untuk Menambahkan Amal Ibadah, Banyak Manafaatnyer Beribadah Di Bulan Ini. Kena Jaga Mata, Mulut, Pipi, Bibir Dari Melakukan Perkara Yang Dilarang.

Keterangan Gambar: Ayam Masak Kuning Berserta Pucuk Paku Pakis...Sedap Ok, Mcm Biasa, Sekiranya Keseluruhan Famili Kecilku Berkumpul, Mesti Mama Akan Masak Sedap2 Punya. (Makluman: Ini Adalah Tray Pusing No 6. Ada 5 Lagi Tray Yang Penuh Berisi. Aku Je Malas Nak Amik Gambar Semua)

Cerita Sedih Aku: Korang Nak Tau, Gf Cantik Saya Buka Pose Kat Tempat Best, Saya Makan Nasi Ambang Je Sorang2 Kat Rumah...Takpe, Saya Akan Membalas Nanti...Tunggulah...Haha. Gf Cantik Saya Makan Kat Tempat Ni:

Http://Eatdrinkkl.Blogspot.Com/2010/05/Al-Halabi.Html

Http://Www.Marriott.Com/Hotels/Hotel-Information/Restaurant/Kuldt-Jw-Marriott-Hotel-Kuala-Lumpur/

Saya Tak Kisah Pun Makan Nasi Ambang, Pun Sedap...Semalam Pun Sedap, Saya Makan Nasi Ayam, Semalam2 Pun Sedap, Makan Ayam Percik + Murtabak...

Keterangan Gambar: Masa Ni Kami Sekeluarga Berbuka Di Luar Berikutan Mengambil Adikku, Kritikal Yang Baru Sampai Dari Nilai, So, Mama Malas Nak Masak, Jadi, Makan Di Luar La. Masing2 Makan Bergoreng. Senang. Cepat. Cepat Balik.

Jumaat Ini, Geng 3 Jari Ada Plan Nak Buka Pose Makan Steambot. Kami Susah Nak Jumpa. Masing2 Busy, Dan Ada Komitmen Tersendiri. Semoga Dapat Jumpa Korang...Tema Berbuka Puasa: Jangan Bergosip. Eh...Lalalalalaallaalalalalaala.

Sempat Pun Update Entry Ramadhan...
Salam Dan Selamat Berbuka Puasa...



2 comments:

syahira ariff said...

bukak blog kau nie buat aku tak tahan nk berbukak
fuhhhh
udang tuuuuuuuuuu

en_me said...

sodappnyerr udang goreng butter tewww.. uhuhu

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

NUFFNANG AD

Siapa Online?

MY YAHOO MESSENGER