NUFFNANG AD

Wednesday, August 25, 2010

PROGRAM BUBUR LAMBUK


Assalamualaikum…Semalam saya makan bubur lambuk yang sangat sedap. Syukur, jarang2 dapat rasa bubur yang sedap, mesti dimasak dengan penuh keikhlasan. Ohye, gambar2 di bawah ni adalah sekitar Program Lambak Lambuk yang diadakan di kantor saya. Resepi Rahsia yang dijelmakan dan dirasai sendiri oleh lidah2 kakitangan opis ini. Amacam geng, ada sedap ke. Pesanan: Saya masih belum mahir memasak selepas entry ini ditype. Tawaran masih dibuka. HAHAHA. Tapi saya geti ambil gambar, peluang juga dibuka untuk sesi photoshoot bersama saya. Syaratnya lagi mudah, harus pandai masak. Ehh, saling berkait juga. Bak kata pepatah: Ada daging batang pinang di sebalik bubur lambuk. Ok, jumpa lagi nanti. Selamat Berbuka Puasa. Jangan rambang mata di bazaar ramadhan.
Foto: Inilah hasilnya, Bubur Lambuk yang dimasak hasil titik peluh rakan2 seopis dari proses mula hinggalah masak bubur ini.


Foto: Tajam ok pisau ni. Daging dipotong kecil2 agar cepat masak, dan senang melalui kerongkong.


Foto: Antara wajah mereka yang terlibat bergotong royong dalam menjayakan Program Lambuk Lambak Opis Gua.

1 comment:

~~DucKneSs~~ said...

woih..skang asek merendek ngan eleanor eh?


bilanya entri psl chenta hati sbnr ko..aku masih menunggu nih...hehhe

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

NUFFNANG AD

Siapa Online?

MY YAHOO MESSENGER